20 Mart 2012 Salı

Kpss güncesine giriş...

   Uzun zamandır hayalini kurduğum bolguma sonunda kavuştum :) Aslında üniversiteyi bitirmeden önce kpss adına bilgim sıfırdı. Zamanla okuyarak, araştırarak bayağı bir bilgi edindim. Şimdi bu bilgileri paylaşmaya geldi sıra... Başka forumlarda da kpss hakkında konularım mevcut. Orada çalışma yöntemlerimizi, aklımıza gelen her şeyi paylaşıp birbirimizi motive ediyoruz çalışma arkadaşlarımla. Lakin tamamiyle bana ait bir blog olsun istiyordum. Sonunda oldu.:) Buraya zaman zaman deneyimlerimi yazıp, paylaşacağım. Sadece kpss bilgileri ile de sınırlı kalmayacak, ilgi alanlarım doğrultusunda şiir, makale vs. 


Ben blogumu şimdiden çok sevdim, bakalım o da beni sevecek mi? :)

1 yorum:

  1. canımmmmmm meleğimmmmm bloğun hayırlı olsun,takibime alacağım burayı da:)

    YanıtlaSil